Tatyi and Me - Kutyás Túrablog

Felfedezzük Magyarország legszebb tájait. Tarts velünk!

2018-10-25

2018. október 25. 22:09 - Tatyiandme

Egy hete vért vettek Tatyitól. Már vártam, hogy egyszer ez is eljön, mivel a gyógyszer, amit szed, elég szoros orvosi felügyeletet igényel, szóval nem engedjük, hogy az állatorvosi rendelőben megálljon nélkülünk az élet :)

Több hónapnyi küzdelem után találtuk meg ezt a gyógyszert, amitől Tatyi  egészséges kutya lett. Pontosabban, csak úgy nézett ki, úgy viselkedett és (többnyire) úgy érezte magát, mint egy egészséges kutya.

Kezdetben persze aggódtam, nem akartam elhinni, hogy tényleg jobban van. Aztán, ahogy teltek-múltak a hetek, és minden rendben ment, kezdtem el én is megfeledkezni arról, hogy tulajdonképpen ez csak egy illúzió. Hamarosan vissza kell venni a gyógyszer adagjából, a mellékhatások elkerülése/minimalizálása érdekében.

Vérvétel után
Múlt csütörtökön volt az első vérvétel a gyógyszeradag csökkentése óta. Alig aludtam azóta: folyamatosan rémálmaim voltak, hogy Tatyit elveszítem, vagy újra beteg lesz. Nagyon féltem, hogy megint rosszul lesz. Aztán már nem bírtam tovább, és felhívtam az orvost. Már a hangján hallottam, hogy nem jó hír... A CRP értéke 40 felett van, a legutóbbi 7.5-hez képest. (Mondjuk volt már 300 körül is, szóval ez nem a világ vége.)

Ma este újra vettek vért, hogy lássuk, hogy merre tart a folyamat. Szerencsére semmi tünete nincs, ma is voltunk agilityn, itt hortyog mellettem, és összességében nagyon jól néz ki, remélem, ez így is marad.

Előfordulhat, hogy csökken megint az érték, bár, ahogy értettem, ez inkább olyan csodával határos dolog lenne, de persze ebben bízom :) aztán persze stagnálhat és nőhet is, de majd meglátjuk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tatyiandme.blog.hu/api/trackback/id/tr8615484862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása