Tatyi and Me - Kutyás Túrablog

Felfedezzük Magyarország legszebb tájait. Tarts velünk!

Home

2018. március 29. 15:31 - Tatyiandme

Tatyi and me


IRÁNY A BLOG!



Tatyi


Ez lennék én, a zsemleszínű a képeken


Az úgy kezdődött, hogy beestem egy gödörbe. Nagyon kicsi voltam még, és megijedtem, de kitartóan nyüszögtem, és egy kedves lány meghallotta és kimentett. Azonnal hívta a Gazdit és aznap este már nála is aludtam. Mivel nagyon pici voltam még, éjszaka is megetetett, és már akkor is mindenhova magával vitt. Ez azóta sem változott, bár már több, mint 8 év eltelt. 

Kedvenc ételeim


Szeretek én mindent, csak finom legyen. A gazdim vega, szóval nekem is zöld koszt jut. A brokkolit mindig elkunyerálom, céklát viszont csak az udvaron kapok, mert állítólag nehéz eltakarítani a vérfürdőt amit csapok vele. Egyszer elcsentem egy paszternákot a piacon - miért hagyják elöl, ha annyira féltik? 

Instadog, traveldog, bloggerdog

Kedvenc elfoglaltságaim


Mondjuk leginkább bármi, csak a Gazdi is ott legyen. Kirándulás, túrázás, futás, séták, kuckózás, autókázás, evezés, utazás... Napelemmel működöm, ha esik vagy nagyon hideg van, akkor nem mozdulok ki! Kár, hogy még csak elvétve találunk olyan múzeumot vagy kiállítást, ahova engem is beengednek, pedig érdekel a művészet :)


Kedvenc dolgaim


Imádom a jutifalatos labdámat és a pihe-puha kuckómat. Szeretem a napsütést, a varjakat kergetni és a teniszlabdámat is nagyon :) A gardróbomat egy hollywoodi celeb is megirigyelné, bár én nem igazán szeretek öltözködni, csak hát fázós vagyok. 


Adél


A kétlábú a zsemleszínű mellett

Tatyi gazdija és tiszteletbeli dog mom


Tatyi 2009-ben került hozzánk. 6 hetesen találták az utcán, egy gödörben. Már akkor is tudott küzdeni, nem adta fel, addig nyüszögött, amíg észre nem vették és meg nem mentették. Felmenőiről nem sokat tudunk, bár vadászkutya vér biztosan van benne. ​

Kedvencek


A kedvenc ételem a szusi és bármi, amit Anyukám főz :)

A kedvenc színem a szürke és a rózsaszín


A kedvenc évszakom az éppen aktuális


Html & CSS
0%

találkozzunk:


kedvenceink

"The journey of life is sweeter when traveled with a dog"


Bridget Willoughby


“If you still think you're a young pup then you are, no matter what the calendar says”


John Grogan

Marley and Me


"Let's go places"


Loki the Wolfdog :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tatyiandme.blog.hu/api/trackback/id/tr3215484802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása